Nejčastěji kladené dotazy
Jak je možné získat nominaci?
Kdo rozhoduje o vítězích?
O vítězích Czech Social Awards rozhoduje veřejnost, přičemž nominace má však v rukou odborná porota, která vybírá finální pětici v každé kategorii. V tom se Czech Social Awards liší od jiných soutěží. Vítězství v Czech Social Awards tak odráží nejen odborný názor poroty, ale také preference a podporu široké veřejnosti.
Kdo je v letošní porotě a jak porota postupuje ve výběru nominovaných?
V letošním ročníku Czech Social Awards vybírá finální pětici nominovaných porota složená z předních odborníků z akademického prostředí společně s profesionály z marketingu, médií, influencer marketingu, neziskových organizací a mediálních agentur. Představení členů poroty najdete v sekci novinky.
Seznámení s projekty
Porotci se detailně seznámí s přihlášenými projekty a osobnostmi a připraví se na hodnocení na základě předem definovaných kritérií, která vycházejí z popisu každé kategorie. Hodnotí se kvalita obsahu a kreativita, dosah obsahu a úroveň engagementu, velikost a růst publika, míra a kvalita interakcí. U komerčních kategorií se také zohledňuje efektivita a dosažené výsledky.
Diskuze a sdílení názorů
Po individuálním hodnocení se porotci sejdou k diskuzi o svých hodnoceních, kde sdílejí názory a zdůrazňují silné stránky přihlášených pro získání nominace. Tento krok zahrnuje zúžení seznamu na shortlist.
Hlasování
O finálové pětici každé kategorie rozhodnou porotci online hlasováním na platformě Decision 21. V každé kategorii budou mít na základě metody D21 k dispozici více hlasů.
Jaký je rozdíl mezi přihláškou a nominací u komerčních kategorií?
Nominace je proces, kdy porota vybírá 5 finalistů v každé kategorii na základě předložených přihlášek a tipů na nominace. Porota posuzuje přihlášky a tipy, vybírá ty, které postoupí do finále. Nominace je tedy rozhodnutím poroty o tom, kdo se stane finalistou a bude mít šanci na vítězství v soutěži.
Hlasováním poté rozhoduje veřejnost o konečných vítězích v každé kategorii. To znamená, že po vyhlášení finalistů má veřejnost možnost hlasovat a tím ovlivnit výsledky soutěže.