11. ročník Czech Social Awards: Co nás letos čeká?

Czech Social Awards se uskuteční 28. listopadu 2024 v Praze a večerem nás již tradičně provede moderátorka Zorka Hejdová. Cílem Czech Social Awards je ocenit jednotlivce, značky, týmy i projekty, které vynikají svou kreativitou, tvorbou a pozitivním dopadem na online komunitu.

V minulých letech si ocenění přebírali například Čestmír Strakatý, Petr Mára, Jitka Nováčková, Karel KOVY Kovář, Marek Dvořák, Nikol Leitgeb a za projekty například Svoboda zvířat nebo značka Snuggs.

 

S novou dekádou přichází nové kategorie:

Osobnost
Ocenění jednotlivců, kteří se významně podíleli na formování a obohacení prostoru na sociálních sítích během uplynulého roku.

Podcast
Kategorie si klade za cíl ocenit podcasty výrazně se vymykající svou kvalitou, originalitou i schopností oslovit a zapojit své posluchače.

Generace Z
Ocenění pro mladé tvůrce na sociálních sítích, kteří věkově patří do generace Z a zároveň generaci Z oslovují.

Digitální tvůrce
Ocenění pro talentované jednotlivce nebo týmy, jež vynikají v tvorbě digitálního obsahu a kreativních projektů.

Média
Kategorie oceňuje práci českých médií na sociálních sítích, a to bez ohledu na velikost či zaměření redakcí, tak aby reflektovala pestrost a inovativnost mediálního prostředí.

Projekt
Kategorie je určena pro ocenění projektů a značek, které využívají sociální sítě a digitální platformy k dosažení pozitivního dopadu ve společnosti.

Veřejná správa
Ocenění v této kategorii podtrhuje význam moderní a otevřené státní správy, která aktivně využívá digitální platformy k budování důvěry, zapojování veřejnosti a poskytování aktuálních a důležitých informací. Tato kategorie zároveň inspiruje další veřejné instituce k inovativnímu a efektivnímu využívání digitálních nástrojů.

 

 

Komerční kategorie Czech Social Awards 2024

Značka
Ocenění značek, love brandů, které se vynikajícím způsobem angažují na sociálních sítích, vynikají ve svém contentu, komunikaci a schopnosti zapojit uživatele.

Startup
Tato kategorie je určena pro inspirativní brandy, které se na sociálních sítích pohybují maximálně dva roky a dokázaly plně využít jejich sílu k růstu a budování své značky. Tato kategorie oceňuje dynamiku a průbojnost mladých značek, které i přes své krátké působení dokázaly na sociálních sítích zaujmout.

Influencer marketing
Tato kategorie vyzdvihne nejlepší spolupráce a kampaně mezi značkami a influencery, vynikající ve své kreativitě.

Kampaň
Kategorie pro úspěšné a inspirativní kampaně, které excelují v dosažených výsledcích na sociálních sítích.

Firemní podcast
Kategorie ocení inspirativní podcasty vytvořené komerčními subjekty, vynikající v originalitě tématu, kvalitě obsahu a schopnosti oslovit cílovou skupinu.

Aplikace
Oceňuje mobilní aplikace, jež vynikají svou uživatelskou přívětivostí, inovací a schopností zapojit uživatele.

Video
Tato kategorie ocení komerční videa, která díky svému originálnímu zpracování, autenticitě či kreativitě dosáhla v propagacích či organicky výjimečných výsledků.

Agentura
Tato kategorie oceňuje agentury, které excelují ve strategii a tvorbě obsahu pro sociální sítě.

Pro komerční kategorie je přihlášení zpoplatněné.

 

 

Social Special Award

Social Special Award je speciální ocenění, které uděluje porota za mimořádné působení na sociálních sítích. Loňské ocenění si odnesla Nikol Leitgeb, a ocenění jí předával Petr Mára, který získal toto ocenění v roce 2022.

 

Letošní porotci a jejich role

O vítězích Czech Social Awards rozhoduje veřejnost, přičemž nominace má však v rukou odborná porota, která vybírá finální pětici v každé kategorii. V tom se Czech Social Awards liší od jiných soutěží. Vítězství v Czech Social Awards tak odráží nejen odborný názor poroty, ale také preference a podporu široké veřejnosti.

Členy letošní poroty jsou Mgr. Pepa Kocourek, Ph.D., děkan fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Ing. Petra Koudelková, Ph.D., vedoucí katedry Marketingová komunikace a PR Univerzity Karlovy, Jana Kovářová, MSc., pedagožka v oboru Social Marketing, Sociální média a PR na Fakultě podnikohospodářské při VŠE a Digital Content Strategist ve společnosti Seznam.cz, Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti, Tomáš Jindříšek, managing partner skupin agentur DFMG a člen prezidia Asociace komunikačních agentur, Barbora Dlabáčková, Head of Communication TV NOVA, Václav Bedřich, spoluzakladatel CzechCrunch, Martin Kyncl, Managing Director Lafluence Agency, Eliška Hercíková, Marketingová konzultantka pro mediální skupinu MAFRA, Tomáš Schwarz, marketingový stratég, majitel digitální agentury Upster a Google certifikovaný trenér pro online marketingovou strategii 2024 pro Čechy a Slovensko, Erika Eliášová, podnikatelka a influencerka, Janka Chudlíková, lektorka, koučka a mentorka a také zástupci našich partnerů.