Představujeme letošní porotu

Velmi nás těší, že i v letošním roce se nám podařilo sestavit porotu složenou z významných osobností, mezi nimiž figurují přední odborníci z akademického prostředí společně s profesionály z marketingu, médií, influencer marketingu, neziskových organizací a mediálních agentur. Jejich úkolem je pečlivě posoudit všechny letošní přihlášky, vybrat nominované v každé kategorii a rozhodnout, kdo získá ocenění Social Special Award!

Jak rozhodování poroty probíhá?

Porotci se nejprve detailně seznámí se všemi přihlášenými projekty a osobnostmi, aby je poté mohli hodnotit na základě předem definovaných kritérií pro jednotlivé kategorie a společně vybrat pětici nominovaných v každé kategorii.

Posuzuje se kvalita obsahu a kreativita, dosah obsahu a úroveň engagementu, velikost a růst publika, míra a kvalita interakcí. U komerčních kategorií se také zohledňuje efektivita a dosažené výsledky.

 

Kdo jsou porotci letošního ročníku?

Václav Bedřich – spoluzakladatel a head of sales CzechCrunch

Barbora Dlabáčková – head of communication TV NOVA

Eliška Herciková – marketingová konzultantka pro mediální skupinu MAFRA

Janka Chudlíková – lektorka, koučka a mentorka

Tomáš Jindříšek – spoluzakladatel agentury Dark Side a managing partner skupin agentur DFMG, člen prezidia Asociace komunikačních agentur, spolutvůrce platformy Evropavdatech.cz a koproducent českého filmu Zápisník alkoholičky

Pepa Kocourek – děkan Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Petra Koudelková – vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy

Jana Kovářová – pedagožka v oboru social marketing, media a PR, digital content strategist ve společnosti Seznam.cz

Martin Kyncl – managing director Lafluence Agency

Lucie Mádlová – zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti

Maxim Ponomarenko – CEO společnosti MI Estate, s. r. o.

Petra Řehořková – majitelka a zakladatelka kliniky estetické a laserové medicíny Petra Clinic v Praze

Tomáš Schwarz – marketingový stratég a majitel digitální agentury Upster

Patrik Skála – marketing & business unit manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov, s. r. o.