Velmi nás těší, že i v letošním roce se nám podařilo sestavit porotu složenou z významných osobností, mezi nimiž figurují přední odborníci z akademického prostředí společně s profesionály z marketingu, médií, influencer marketingu, neziskových organizací a mediálních agentur. Jejich úkolem je pečlivě posoudit všechny letošní přihlášky, vybrat nominované v každé kategorii a rozhodnout, kdo získá ocenění Social Special Award!
Jak rozhodování poroty probíhá?
Porotci se nejprve detailně seznámí se všemi přihlášenými projekty a osobnostmi, aby je poté mohli hodnotit na základě předem definovaných kritérií pro jednotlivé kategorie a společně vybrat pětici nominovaných v každé kategorii.
Posuzuje se kvalita obsahu a kreativita, dosah obsahu a úroveň engagementu, velikost a růst publika, míra a kvalita interakcí. U komerčních kategorií se také zohledňuje efektivita a dosažené výsledky.
Kdo jsou porotci letošního ročníku?
Václav Bedřich – spoluzakladatel a head of sales CzechCrunch
Barbora Dlabáčková – head of communication TV NOVA
Eliška Herciková – marketingová konzultantka pro mediální skupinu MAFRA
Janka Chudlíková – lektorka, koučka a mentorka
Tomáš Jindříšek – spoluzakladatel agentury Dark Side a managing partner skupin agentur DFMG, člen prezidia Asociace komunikačních agentur, spolutvůrce platformy Evropavdatech.cz a koproducent českého filmu Zápisník alkoholičky
Pepa Kocourek – děkan Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Petra Koudelková – vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy
Jana Kovářová – pedagožka v oboru social marketing, media a PR, digital content strategist ve společnosti Seznam.cz
Martin Kyncl – managing director Lafluence Agency
Lucie Mádlová – zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti
Maxim Ponomarenko – CEO společnosti MI Estate, s. r. o.
Petra Řehořková – majitelka a zakladatelka kliniky estetické a laserové medicíny Petra Clinic v Praze
Tomáš Schwarz – marketingový stratég a majitel digitální agentury Upster
Patrik Skála – marketing & business unit manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov, s. r. o.