- ročník Czech Social Awards je za námi.
Letos přinesl prestižní ocenění tvůrců, startupů, kampaní, institucí a dalších nejvýraznějších počinů, které nás v uplynulém roce inspirovaly, bavily a také pomáhaly v českém digitálním prostoru.
Celkem byla rozdána ocenění ve 13 kategoriích a také unikátní Special Social Award udělovaná porotou.
Kdo jsou letošní vítězové?
Ocenění v první kategorii Veřejná správa získala Policie České republiky, která dokázala, že i české instituce umí využívat nejmodernější technologie.
V kategorii Generace Z si převzala ocenění greenfluencerka Rozárie Haškovcová se svým profilem Shluk buněk a v kategorii určené pro Média získala ocenění DVTV.
Digitálním tvůrcem roku se stal zábavný TMBK, v kategorii Projekt zvítězila Moderní sebeobrana, podporující svět bez násilí, ocenění v kategorii Kampaň získala Nora patří lišce – kampaň za ukončení norování, a v kategorii Startup pro inspirativní brandy zvítězily Ecohaus prací papírky.
Cenu za Firemní podcast si odnesla Udržitelná Karlovka a v kategorii Podcast, určené samotným osobnostem či moderátorům, zvítězily Opravdové zločiny.
Značkou roku se stal pomocník pro fitness a výživu GymBeam, ocenění v kategorii Influencer marketing získala kampaň Pasta bunda MS hokej 2024, v hlavní roli s Davidem Pastrňákem.
Cenu si odnesla také mobilní aplikace Záchranka v kategorii Aplikace a jako Osobnost byl za svou tvorbu a přínos oceněn lékař letecké záchranné služby Marek Dvořák.
Udělena byla také speciální cena za mimořádné působení na sociálních sítích, o kterém rozhoduje odborná porota. V letošním roce si Social Special Award odnesla dívka, která vrátila poezii na výsluní! Multitalentovaná Kačka Pokorná, známá jako Svojost.
Toto ocenění s hrdostí podporuje značka NUNA, známá svými inovativními a prémiovými dětskými výrobky. je globální značka původem z Holandska, která se prodává ve více než 80 zemích světa. Jedná se o nejprodávanější prémiovou značku dětských výrobků v USA a oblíbenou volbu světových celebrit.
Všem oceněným ze srdce gratulujeme!
Velké poděkování patří také našim hlavním partnerům: Petra Clinic, Nuna, MI Estate, Stock Plzeň – Božkov, Ploom, dále partnerům: dm drogerie, Saga Praha, Switzerland Tourism, Weleda, Brasserie Maximilian, Hotel Adam, Martini a samozřejmě mediálním partnerům TV NOVA, CzechCrunch, TV Óčko a lifestylovým novinám WHAT. Vděční jsme také DECSISION 21 za poskytnutí hlasovací platformy.
Děkujeme za Vaši přízeň!